zoza.blogg.se

Lördag 18/1

Publicerad 2014-01-19 00:13:52 i Allmänt,

Tjosan
 
Börjar närma sig slutet nu. Jag gjorde ett tappert försök på min egen loading bar på photoshop, men det visade sig att jag inte blivit något bättre på det sen förra gången. Så det slutade med att jag gjorde klart det med instruktioner från sebbe. Sedan gjorde jag textfilen till animations och gjorde så att spritemanagern var animationsredo. Particle systemet gjorde jag också ett sista försök på, men jag får det inte att funka så det får jag kolla på efter projektet.
 
Så det som jag ska göra nu är att skriva animation classen och göra ändringarna för det i engine. Sedan ska jag skriva rapporten och jag vet inte om jag kan göra något mer. Ska kolla om sebbe ska ha hjälp med något mer imorgon, men tror det mest är saker som sebbe klarar av/gör bäst kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela